Tecnologia do Blogger.

27/03/2010

Tag:

so are you to me [eastmountainsouth]


As the music at the banquetComo a música em um banquete
As the wine before the mealTal como o vinho antes da refeição
As the firelight in the nightComo os fogos de artifício na noite
So are you to meAssim é você para mim
As the ruby in the settingComo o rubi em um cenário
As the fruit upon the treeTal como o fruto em cima da árvore
As the wind blows over the plainsComo o vento sopra sobre as planícies
So are you to meAssim é você para mim
As the wind blows over the plainsComo o vento sopra sobre as planícies
So are you to meAssim é você para mim
So are you to meAssim é você para mim

About Ingrid Oliveira

Hi, My Name is Hafeez. I am a webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.