Tecnologia do Blogger.

08/10/2009

Tag:

without you


The sky opens up over me and youO céu abriu em cima de mim e de você
And you don't seem to mind that we're soaked throughE você não pareceu incomodar-se com nós estarmos encharcados
You kiss me in the rain, I forget what I'm moaning out loudVocê beijou me na chuva,
And I know I wouldn't be the same without youEu esqueci que eu estava gemendo alto
E eu sei
Eu não seria o mesmo sem você
[Chorus]Eu não seria o mesmo sem você
I wouldn't be the same without youEu não seria o mesmo sem você
I wouldn't be the same without you
I laugh at my own jokes and what I deem to be clever witEu ri das minhas próprias piadas
And you don't seem to mind that I'm so stupidE que eu considerava com bom senso de humor
You kiss me once again, I forget what I'm babbling aboutE eu não pareço me importar com o quanto eu estou boba
And I know I wouldn't be the same without youVocê me beijou mais uma vez,
Eu esqueci que eu estava tagarelando
E eu sei, Eu não seria o mesmo sem você
[Chorus]Eu não seria o mesmo sem você
Eu não seria o mesmo sem você
I couldn't replicate your touch or love anyone again this muchEu não copiaria seu toque
But I wouldn't be the same without youou amaria alguém novamente tanto assim
Mas eu não seria o mesmo sem você
I wouldn't be the sameEu não seria o mesmo
I wouldn't be the sameEu não seria o mesmo
I wouldn't be the same without youEu não seria o mesmo sem você
Without youSem você
Without youSem você
Without youSem você

About Ingrid Oliveira

Hi, My Name is Hafeez. I am a webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.